Halaman

Kerana kecewa dengan teman lelaki, perempuan ini memuatnaik video tetek di Youtube

Seorang wanita china sanggup tayang tetek atau lebih sopan dipanggil payudara di laman youtube setelah putus cinta dengan kekasihnya sendiri. Menurutnya, dia kecewa dengan lelaki tersebut kerana meninggalkannya kerana isu saiz payudaranya yang kecil.
wanita+tunjuk+tetek

Oleh itu, dia nekad membuat pembedahan payudara untuk membesarkannya. Setelah itu, dia memuat naik video payudaranya yang baru itu di youtube untuk ditonton kepada kekasihnya. Mari lihat mesej yang ingin disampaikan.








Ng ga ching, Anda lelaki murah! kamu selalu mengeluh bahawa payudaraku yang seukuran AA dan terlalu kecil! Dan kau membuang aku kerana itu?Hari ini, 3 bulan setelah putus, aku ingin menunjukkan sesuatu. Sekarang, perhatikan, saya memiliki payudara ukuran C! Jangan menyesal, dan saya yakin kau pasti menginginkan aku lagi bukan? Tapi maaf, kamu tidak punya kesempatan lagi. Aku tidak akan sudi melihat kamu lagi dan aku tidak akan PERNAH membiarkan kamu menyentuh payudara saya yang kini mempunyai ukuran C .Ng Ga Ching, kamu boleh mengatakan saya adalah seorang murahan atau apapun tapi kamu tidak boleh mengatakan bahawa payudara saya kecil lagi. Lihatlah payudara saya, Kini lebih besar!

1 ulasan: